خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / چهلم استاد سید کمال الدین رضوی و قدردانی و شکر از حضور مردم

چهلم استاد سید کمال الدین رضوی و قدردانی و شکر از حضور مردم

خانواده استاد سید کمال الدین رضوی ضمن اعلام برگزاری مراسم چهلم استاد در کنار مزار پاک ایشان، قدردانی و شکر خود را از حضور اقشار مختلف اجتماعی، مردم و مسئولین در طی مراحل درمان و مراسم درگذشت ایشان اعلام نمودند.

سخن دل مردم الیگودرز با آقا کمال رضوی

بسم الله الرحمن الرحیم

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران

روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۳ تا ۴.۵ عصر در کنار مزار پاک سید کمال الدین رضوی پدری شایسته و برادری بزرگوار ، پدربزرگی نازنین ، دایی و عمویی مهربان ، دایی زاده و عمّه زاده ای بس عزیز ، همکار ، دوست ، همشهری و خویشاوندی شریف ، معلمی با اخلاص ، عالم و عاشق به فرهنگ و ادب و اخلاق سرزمینش جمع می آییم تا یاد این انسان با فضیلت را در چهلمین روز درگذشتش گرامی بداریم .

اما بعد به حکم سخن و حدیث حکیمانه : مَن لَم یَشکُر المَخلوق لَم یَشکُرِ الخالِق ، که در درازنای عمری و به مناسبتهای بسیار ، صمیمانه و موءَثّر و با اعتقاد به ژرفا و گسترهِ آن ، به زیبایی بر زبان آن مرد معنوی ، آقا کمال رضوی جاری می‌شد ؛

چهلمین روز درگذشت زنده یاد استاد سید کمال الدین رضوی رحمه الله

ما بازماندگان و داغداران استاد
، از همه شما انسانهای شریف ، که بزرگوارانه در طی مراحل این فقدان ناگُوار ، در کنار ما بودید و تنهایمان نگذاشتید ؛ با همه وجود سپاس و شکر می گوییم .

سپاسگزار شما هستیم که علیرغمِ استدعای ما ، بر نیامدن خطر کردید و به دلجویی و همدردی ما مصیبت دیدگان تشریف آوردید یا خواهش ما را کریمانه پذیرفتید و نیامدید اما با تلفن ها و پیام‌ها و نوشته ها و سرودهای پر عاطفه و هنرمندانه خویش بر این دل های شکسته مرهم نهادید .

بی شک ، وجه دیگر ظهور این همه عاطفه و احساس نسبت به در گذشت یک معلم کهنسال ، تکریم و احترام نهادن به فضیلت و دانش ، فرهنگ و ادب ، کتاب و قلم ، کلاس و معلم ، آموزش و پرورش و نشانه و شاخص گویایی بر ارزش دانش و دانشمند در چشم و دل جامعه بزرگِ فرهیختگان و با معرفتان شهر و سرزمین ماست . و چه فضیلتی از این برتر که ؟ !

مادح خورشید ، مداح خود است
که دو چشمم روشن و نامُرمَد است

انصاف دهید که نام بردن و سپاس گفتن ، از همه شما عزیزان و شیفتگان فضیلت و معرفت ، خواهران و برادران عزیز مان خویشاوندان سببی و نسبی همسایگان مهربان ، همشهریان گرامی و همکاران ارجمند شان در خانواده بزرگ آموزش و پرورش و دانشگاه های پیام نور ، ناشدنی است .

به نمایندگی از پزشکان و پرستاران و پرسنل عالیقدر و زحمتکش بیمارستانهای کیان در تهران و شهید ولیان در الیگودرز سپاس می گوییم از جناب آقای دکتر حمید بهرامی و جناب آقای دکتر علی بخت آزاد و جناب آقای دکتر میرزاباقی و جناب آقای حیدر هداوند .

چهلمین روز درگذشت زنده یاد استاد سید کمال الدین رضوی

از حضور صمیمانه حجّت الاسلام المسلمین ، جناب آقای حاج آقای مهدی سرلک امام جمعه محترم الیگودرز و همچنین جناب آقای دکتر محمدخدابخشی نماینده گرامی شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب آقای میثم محتشم ، رئیس محترم اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و هیئت های محترم همراه و همچنین حضور شهردار محترم الیگودرز ، جناب آقای مهندس علی میرزا بسحاق ، به همراهی جناب آقای مهندس حبیب الله جمشیدی ، رئیس ارجمند شورای شهر الیگودرز به اتّفاق همراهان گرانقدر در منزل ، به همدردی و تسلّای بازماندگان و در حقیقت به منظور تکریمِ مقام منیع دانش و فضیلت و فرهنگ ، تشکّر و سپاس داریم .

سپاس می‌گذاریم از نمایندگان محترم دوره های قبل در مجلس شورای اسلامی ، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی کرُّوبی و جناب آقای مهندس تقی توکلی که بزرگوارانه ، پیام‌های همدردی در بزرگداشت فضیلت و اصالت ارسال فرمودند .

جای آن است که سپاس بگوییم از شرکت خواهران و برادران گرامی در مجلس مجازیِ یادبودی که در تهران برگزار گردید و سروران و استادان گرانمایه جناب اقای حاج محمد تقی صابری انصاری و جناب جناب آقای دکتر محمود صادقی زاده جناب آقای اصغر بسحاق و جناب آقای حاج آقا حسین معصومی سخنرانی فرمودند . و جناب آقای مهندس منوچهر بسحاق مُجری برنامه بودند و همچنین به اتفاق همکاران گرامی ، امور فنی را نیز بر عهده داشتند و در آخر قدردانی می نمایم از مدیران و دست اندرکارانِ رسانه های ارزشمند در فضای مجازی و حقیقی و اعضای محترم گروه ها و کانال ها و صفحات در واتساپ و تلگرام و اینستاگرام ، جناب آقای بسحاق و اخوان گرانقدر جناب آقای ناصر شاه علی و جناب آقای عبّاس شاه علی و جناب اقای پرویز چراغی وجناب آقای کاظمی.

چهلم زنده یاد استاد سید کمال الدین رضوی

سپاس ما بر جناب آقای مهندس وحید صادقی زاده مدیرگروه ارزشمند فرهنگ و هنر و اعضای فرهیخته آن و همچنین سپاس از مداح گرامی حاج آقا مصطفی شیخ انصاری و با تشکر از آقای مهندس حسین نظری در موسسه فرهنگی بهرنگ و سرانجام سپاس از اعضای محترم انجمن باسابقه شعر فردوسی که در روزگارانی ، استاد رضوی ،خود آن را اداره می کردند.
و سرانجام سپاس و شکر از بزرگوارانی که در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۰ ، در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی ( عج )به زیارت اهل قبور در قبرستان چغا می‌آیند و در کنار ما خواهند بود .
عرض تبریک داریم به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و همچنین فرا رسیدن نوروز باستانی و آرزوی سالی خوش و سرشار از سلامتی و سرافرازی و برکت را برای همگان ، از خداوند بزرگ به دعا خواهانیم.
از حضرت ربّ العِزَّه می خواهیم آن بخت را داشته باشیم که در روزگاری خوش و پر امید و عاری از هرگونه ناخوشی و گرفتاری ، بتوانیم یک از هزار این همه مهر و محبت و زحمت شما بزرگواران را در شادیهایتان ، جبران نماییم .
انشاالله.

خانواده‌های : رضوی ، مدنی ، توکلی.
۲۵ اسفند ۱۴۰۰

 

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.