خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / اعزام ۳ درمانگاه‌ سیار پزشکی به مناطق سیل‌زده الیگودرز

اعزام ۳ درمانگاه‌ سیار پزشکی به مناطق سیل‌زده الیگودرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: سه واحد درمانگاه سیار با تجهیزات پزشکی به الیگودرز اعزام شده‌اند تا در حوزه‌های پزشکی به هموطنان خدمات رایگان ارائه کنند.

داریوش جاوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بروجرد  با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در قرارگاه جهادی دائمی فعالیت خود را در مناطق محروم و حادثه‌دیده‌ آغاز کرد، اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس هیئت‌مؤسس، هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر مردمی بودن دانشگاه آزاد، کمک به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق حادثه‌دیده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه معاونت علوم پزشکی این واحد دانشگاهی در قرارگاه جهادی مأموریت یافته تا عهده‌دار کمک‌های پزشکی و درمانی شود، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد یک تریلر از اقلام دارویی مختلف را به شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان ارسال کرده تا در ۱۵ منطقه روستایی و عشایری هدف‌گذاری شده در این شهرستان مورد استفاده نیازمندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد برکت علاوه بر ارسال دارو، سه واحد درمانگاه سیار با تجهیزات پزشکی نیز به الیگودرز اعزام کرده  تا در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی و دامپزشکی به هموطنان در این منطقه خدمات لازم را به صورت کاملاً رایگان ارائه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک سیاری که با تجهیزات کامل با دو دستگاه یونیت تجهیز شده است، به مدت پنج روز به هموطنان در این منطقه خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

جاوید یادآور شد: این درمانگاه‌های سیار مجهز به امکانات سخت‌افزاری هستند که می‌توانند به صورت مجازی با متخصصان مستقر در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط برقرار از طریق مانیتورینگ شرح حال بیمار را ارسال کرده و نسبت به مداوای بیماران اقدام کنند که این فرآیند برای نخستین‌بار در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.