خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت راه های اصلی، فرعی و روستایی به شهر الیگودرز

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت راه های اصلی، فرعی و روستایی به شهر الیگودرز

با پیگیری های انجام شده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت راه های اصلی، فرعی و روستایی ،مقاطع پرحادثه ،راهدارخانه های تازه افتتاح شده و در حال ساخت شهر الیگودرز اختصاص یافته است.

راه های اصلی، فرعی و روستایی شهر الیگودرز

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در بازدید از محورهای روستایی این شهرستان با اعلام این مطلب به پیگیری‌های نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به وضعیت راه‌های این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: استان لرستان در بخش راه محرومیت هایی داشته که برای برطرف کردن این محرومیت‌ها اقدامات خوبی در دست اجراست.

وی از جمله این اقدامات را راه اندازی ۵ راهدارخانه در این شهرستان و تلاش برای راه اندازی راهدارخانه جدید الاحداث در مناطق محروم اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به اعتبار اختصاص یافته لازم است دستگاه های اجرایی شهرستان الیگودرز نسبت به تعیین پیمانکار اقدام کنند چرا که این امر می‌تواند شروع عملیات خوبی برای این منطقه باشد.

بر اساس این گزارش محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی این شهرستان بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان الیگودرز ضروری است به زیرساخت‌های این شهرستان به ویژه زیرساخت‌های حوزه راه توجه بیشتری شود.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.