خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با امام جمعه و فرماندار الیگودرز

دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با امام جمعه و فرماندار الیگودرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان لرستان، محمدی مدیرکل امور مالیاتی لرستان به همراه بیات معاونت شهرستانها و موسی پور رئیس امور مالیاتی الیگودرز با حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز، در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان از حضورمدیرکل امورمالیاتی استان در شهرستان الیگودرز تقدیر نموده و بیان داشتند حضور مستمر و منظم مدیرکل امورمالیاتی استان در شهرستان الیگودرز یاریگر حل مشکلات واحد های تولیدی و زمینه ساز پاسخگویی به مسائل و مشکلات مالیاتی مردم بوده است.

محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بیت امام جمعه و دیدار با ایشان هدف عالی سازمان امور مالیاتی کشور را تأمین درآمد عمومی دولت و نیل به اقتصاد بدون نفت عنوان نموده و تأکید نمود برنامه های سازمان امورمالیاتی کشور حول تحولات روزآمد و تبدیل سازمان امور مالیاتی به یک سازمان محبوب در بین مردم، عملیاتی شده و امیدواریم به این مهم دست یابیم.
در ادامه محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان و هیات همراه که برای بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان الیگودرز و پیگیری مسائل اصناف و فعالین اقتصادی شهرستان، به الیگودرز سفر کرده بودند با حضور در فرمانداری الیگودرز با کشکولی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار فرماندار الیگودرز از عملکرد امور مالیاتی استان لرستان ابراز رضایت نموده و اظهار داشت تعامل سازنده امور مالیاتی با فعالان اقتصادی سبب می شود تا ضمن اینکه درآمد های استان تحقق یابد، مودیان از بابت اداره مالیاتی احساس آرامش و امنیت نموده و با اطمینان خاطر از عملکرد قانونی و عادلانه مالیات اقدام به سرمایه گذاری و تولید در استان نمایند.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.