خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / انتقاد معاون استاندار لرستان ازعملیاتی نشدن طرح گردشگری سد حوضیان الیگودرز

انتقاد معاون استاندار لرستان ازعملیاتی نشدن طرح گردشگری سد حوضیان الیگودرز

معاون عمرانی استانداری لرستان، از عملیاتی نشدن طرح گردشگری سد حوضیان الیگودرز انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادپور ظهر چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی لرستان در سخنانی با اشاره به طرح گردشگری سد حوضیان الیگودرز، اظهار داشت: عملیاتی شدن این طرح با تأخیر بوده است.

سد حوضیان الیگودرز

وی با بیان اینکه در روز اول ما تاکید کردیم که اسناد و مدارک لازم در این زمینه تهیه شود، عنوان کرد: این در حالیست که کلنگ زنی آن انجام شد و اسناد و مدارک مورد نیاز تهیه نشد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه وقتی پیشنهاد اجرای یک طرح گردشگری داده می‌شود باید از قبل مطالعات گردشگری، زیست محیطی، اقتصادی و… آن انجام شود و سپس کار کلنگ زنی آن انجام شود، بیان داشت: در این راستا باید مطالعات زیست محیطی و… این طرح هر چه سریع‌تر انجام شود.

مرادپور، تاکید کرد: کارگروههای استانی برای تصمیم گیری در این رابطه ظرف یک هفته آینده تشکیل شود و کارگروه ملی نیز بعد از آن تصمیم لازم را در این رابطه اتخاذ کند.

رضا علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به طرح گردشگری سد حوضیان و تعیین کاربری اراضی سد حوضیان الیگودرز، اظهار داشت: این امر با مالکیت سازمان ملی زمین، مسکن و دولت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در اسفندماه سال گذشته در این جلسه مطرح شد، گفت: در شورای برنامه ریزیاستان تصویب شد که نواقص این طرح رفع شود و در نهایت کارگروه امور زیربنایی نظر داده شود و شورای برنامه ریزی و شورای عالی شهرسازی آن را تصویب کند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه اراضی پیش بینی شده برای اجرای این طرح، دولتی است، افزود: سرمایه گذار این طرح صندوق بازنشستگی است.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.