خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / مجتمع قمرود آب ۹۶ روستای الیگودرز را تأمین می‌کند.

مجتمع قمرود آب ۹۶ روستای الیگودرز را تأمین می‌کند.

آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز در طرح مجتمع قمرود

مجتمع فمرود

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان در آئین کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز با حضور جمعی از مردم، وزیر نیرو و مسئولان استان گفت: با کلنگ‌زنی مجتمع قمرود تعداد ۹۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار و ۵۳۲ نفر و اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
علیرضا کاکاوند عنوان کرد: تعهدات مجتمع قمرود شامل خط انتقال به طول ۱۶۰ کیلومتر و احداث ۲ باب تصفیه‌خانه آب به ظرفیت ۹۳ لیتر بر ثانیه است.
مدیرعامل شرکت آبفار لرستان تصریح کرد: با اجرای فاز اول این پروژه تعداد ۱۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۴۷۲ نفر و اعتباری بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه فاز اول شامل لوله‌گذاری خط انتقال حدود ۸ کیلومتر، احداث و تجهیز ۲ باب ایستگاه پمپاژ است، افزود: احداث ۲ باب مخزن بتنی با حجم ۵۵۰ مترمکعب و احداث یک باب تصفیه‌خانه به ظرفیت ۲۷ لیتر بر ثانیه از دیگر تعهدات فاز اول این پروژه است.
کاکاوند گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۹ هزار و ۳۰۸ نفر با اعتبار ۱۰۰ هزار و ۳۶۰ میلیون ریال از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با بیان اینکه پروژه پیرغلامان نیز با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید، افزود: اعتبار این پروژه ۷ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال است که جمعیت ۲۲۸ نفری این روستا را از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌کند.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.