خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز /  رئیس دادگستری الیگودرز، داوطلبان انتخابات مراقب رفتار خود باشند.

 رئیس دادگستری الیگودرز، داوطلبان انتخابات مراقب رفتار خود باشند.

 رئیس دادگستری الیگودرز گفت: داوطلبان انتخاباتی این شهرستان مراقب رفتار و سخنان خود باشند چرا که این عملکرد در تایید صلاحیت آنان لحاظ می شود.

به گزارش  روزالیگودرز و به نقل از ایرنا، امیر هوشنگ فتحی بمناسبت هفته قوه قضاییه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: متاسفانه برخی داوطلبان احتمالی انتخابات یازدهم سخنانی مطرح می کنند که جنبه تخریب و تشویش اذهان عمومی را دارد و یقیناً این سخنان در مرحله تایید صلاحیت آنها مد نظر قرار خواهد گرفت.
وی گفت: امنیت سرمایه گذاری موتور محرکه توسعه و پیشرفت می باشد و دستگاه قضایی نسبت به تامین امنیت سرمایه گذاران اهمیت و حساسیت ویژه ای قائل می باشد.
رئیس دادگستری الیگودرز با اشاره به گستردگی الیگودرز و نگاه ویژه رییس کل دادگستری استان به این شهرستان گفت: سال گذشته دادگاه بخش ززو ماهرو راه اندازی شد و در سالجاری نیز مقدمات راه اندازی دادگاه بخش ذلقی در حال انجام می باشد.

وضعیت نامناسب زندان الیگودرز به نقل از  رئیس دادگستری الیگودرز

 رئیس دادگستری الیگودرز

رئیس دادگستری الیگودرز همچنین به نارضایتی ها از محل فعلی زندان و همچنین وضعیت نامناسب و غیر استاندارد زندان الیگودرز اشاره کرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته ۱۸ هکتار زمین در کیلومتر پنج جاده اصفهان جهت احداث مجتمع زندان الیگودرز در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: برای اجرای فاز نخست این مجتمع سال گذشته مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافت و امسال نیز ۹۸ میلیارد ریال اوراق مشارکت اختصاص یافته است.
فتحی از جمله ضرورتهای شهرستان را حضور پلیس فتا و نصب پایش شهری دانست و افزود: با جدیت پیگیر تحقق این دو خواسته می باشیم.
وی با هشدار به کسانیکه با اقدامات مختلف و قانون شکنانه امنیت شهرستان را با مخاطره مواجه می کنند افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان و متجاوزین به حقوق مردم مصمم می باشد.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.