خانه / درباره الیگودرز / تاریخ الیگودرز / آثار باستانی الیگودرز / اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز

سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز (شهر تاریخی زیرزمینی) وعده ای که امیدواریم محقق گردد و به محاق نرود. در جای جای شهر الیگودرز و روستاهای اطراف نشان هایی از قدمت و سابقه تاریخی مشاهده می شود.

سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با بیان این خبر گفت: به منظور راه‌اندازی سایت موزه تاریخی شهرستان الیگودرز ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار داشت: این میزان اعتبار با پیگیری و تلاش‌های دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی به حوزه میراث‌فرهنگی و سایت موزه این شهرستان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه شهرستان الیگودرز ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه میراث‌فرهنگی و همچنین گردشگری دارد که شکوفا شدن آن نیازمند جذب اعتبارات ویژه است افزود: بزودی عملیات راه‌اندازی سایت موزه تاریخی را در این شهرستان آغاز می کنیم.

حسن‌پور بیان کرد: بررسی و شناسایی محوطه باستانی، انجام عملیات ژئوفیزیک و خواناسازی و کاووش باستان‌شناختی در محوطه باستانی شهرستان الیگودرز (شهر تاریخی زیرزمینی) بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان تصریح کرد: همچنین پیگیر هستیم بزودی جشنواره روستایی را در منطقه شول‌آباد الیگودرز به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان برگزار کنیم.

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : برزین بسحاق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.