خانه / یادداشت / با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

با حضور سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از مدیران فرهنگی کشور و تهران شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه ـ دوشنبه ـ ۲۵ بهمن ماه در مجموعه باغ زیبا با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و نرگس معدنی‌پور (ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
هنرمندان پیشکسوت سید عباس عظیمی

جمال شورجه ، ناصر ممدوح ، بهزاد فراهانی ، فهیمه رحیم نیا ، سهیلا مهرعلی ، نبی اله حاجیان پور، امیراحمد فلسفی ،منوچهر موغاری ، حجت اله اسدی ، قباد شیوا ، بهمن عبدی ، رضا بانگیز ، سیداحمد قائم مقامی دبیرالملکی ، محبوب عارفی ، داود دانشور وجدانی ، ملیح ناصری ، رضا بنفشه خواه ، مسعود حبیبی ، ناصر آقایی ، محمدعلی ساربان ، اردشیر صالح پور ، ابراهیم نباتی ، جواد زیتونی ، عباس مستوفی الممالکی ، مجید مظفری ، قربانعلی اجلی ، اکبر زنجانپور ، مسعود لقاء ، حسینعلی پرستار و … از هنرمندان بهمن ماهی حاضر در مراسم بودند .

در این مراسم محمود سالاری – معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن خیر مقدم و تبریک تولد هنرمندان پیشکسوت از حضور در جمع آنان ابراز خوشحالی کرد و با خواندن ابیاتی از حافظ و تبریک  میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر ، روزهای بهتری را برای هنرمندان آرزو کرد .

سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت

سید عباس عظیمی-مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن عرض خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از خوشحالی حضور مجدد خود در جمع خانواده هنرمندان پیشکسوت گفت .

عظیمی در ابتدای سخنان  خود از حضور جمال شورجه و محمد ساربان در مراسم گفت : این دو استاد عزیز مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و حضورشان در این مراسم ارزشمند و جای خوشحالی است.

همچنین مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به ویروس کرونا گفت :نزدیک به دوسال است که جهان درگیر این بیماری  است و متعاقبا موسسه نیز از شر این ویروس در امان نبود و داغهای بزرگی بر دل‌هایمان مانده است که لازم است یادی کنیم از اعضای آسمانی موسسه .

وی در ادامه با اشاره به بیماری بعضی از پیشکسوتان گفت : در این روز خوب از شما خواهش میکنم تا با دعای خیرتان و انرژی خوبتان برای استادان اکبر ساعتچی ، اسفندیار قره باغی ، فردوس کاویانی ، عباس مشهدی زاده ، اسماعیل نیک بخت زاویه  علی نعمتی ، حسین عطارچیان ، مرتضی صادقی‌افجه و … دعا کنید ، تا با لطف خدا  زودتر بیماری را شکست بدهند و به جمع و محفل هنری در موسسه برگردند.

او ابراز امیدواری کرد که تعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با شهرداری تهران به حداکثر ظرفیت خودش برسد و اضافه کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت یک سرمایه بزرگ دارد و آن هم وجود هزار هنرمند پیشکسوت و طراز اول است که بیش از ۷۰ درصد آنان در شهر تهران سکونت دارند و استفاده از این ظرفیت بی انتها برای شهر تهران سرمایه ای عظیم  خواهد بود.

برای مشاهده ادامه مطلب و تصاویر مراسم کلک کنید 

منبع : وب سایت موسسه هنرمندان پیشکسوت

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان شعر و پهنه ادبیات

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان پهنه ادبیات – مصطفی عباسی

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان شعر و پهنه ادبیات است و هر کس که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.