خانه / درباره الیگودرز / تاریخ الیگودرز / عرفا و اهل معرفت الیگودرز / آیت الله دیار ما گام دیگر در پاسداشت مشاهیر الیگودرز – آیت الله سید جمال بربرودی الیگودرزی

آیت الله دیار ما گام دیگر در پاسداشت مشاهیر الیگودرز – آیت الله سید جمال بربرودی الیگودرزی

 آیت الله دیار ما عنوان یک کتاب و همچنین مراسم پاسداشت  مقام علمی،اجتماعی و سیاسی مرحوم ایت الله حاج سید جمال الدین رضوی بربرودی الیگودرزی است که به زودی برگزار می شود..

محمدعلی پرستاری دبیر برگزاری مراسم تهران به خبرنگار روزالیگودرز گفت: مراسم پاسداشت مقام علمی و اجتماعی آیت الله سید جمال الدین بربرودی الیگودرزی با عنوان آیت الله دیار ما در نیمه اول شهریور ماه برگزار می شود.

پاسداشت آیت الله دیار ما

پرستاری اظهار داشت به منظور حفظ سلامت مخاطبین، این مراسم با تمرکز بر فضای مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تنی چند از الیگودرزی ها و لرستانی های مقیم تهران در شهر تهران برگزار و همزمان از طریق رسانه های اجتماعی برای همشهریان علاقمند به این خدمتگزار بی ادعا به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: با حضور مردم و مسئولین و با رعایت نکات پیش گفته مراسم مشابهی در الیگودرز و با دبیری حجه الاسلام والمسلمین اسماعیلی با فاصله چند روز برگزار می گردد.

دبیر مراسم آیت الله دیار ما گفت: در این مراسم تلاش خواهد شد با روشهای مختلف به وجوه شخصیتی آیت الله بربرودی پرداخته شود۰

همچنین از کتاب آیت الله دیار ما که به همت و تلاش مجدانه سید شمس الدین بربرودی نواده ایشان گردآوری و تالیف شده است رونمایی خواهد شد.

این کتاب بر اساس خاطرات، اسناد، تصاویر و نقل قول های افراد هم عصر و خانواده ایشان گردآوری و شرح زندگی پر فراز و نشیب این آیت الله درس خوانده قم (حوزه علمیه قم) که از حلقه اول شاگردان موسس حوزه علمیه قم، مرحوم ایت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی بوده با عنوان آیت الله دیار ما تدوین و منتشر شده است۰

وی بیان داشت: الیگودرز مهد صاحب نامان نیک اندیش و نوع دوست بسیاری بوده و هست. رجال و مشاهیر بزرگ بسیاری در این شهر پرورش یافته و منشاء اثرات خیر فراوانی در سطح ملی، استانی و شهرستان الیگودرز بوده اند.

یکی از این بزرگان و مشاهیر زنده یاد آیت الله سید جمال الدین بربرودی است. او در بین همشهریان به آقا جمال معروف بود و در زمان حیات مرجع رفع گرفتاری های بسیاری از مردم شهر بوده است.

پرستاری تاکید کرد؛ همه ی اهل دانش، فرهیختگان و عموم مردم بویژه لرستانی ها و الیگودرزی ها مخاطب این پاسداشت هستند و انشالله با همت مردم غیور و شریف الیگودرز، بخصوص جوانان گرانقدر این اقدام ارزشمند بعنوان شروعی نیک تلقی شده و در سنوات آتی شاهد برگزاری نشستهای مشابه برای نکوداشت دیگر مشاهیر دیارمان باشیم۰

دبیر این مراسم همچنین اضافه کرد که کمیته ای پنج نفره هدایت و اجرای این مراسم  را به عهده دارند و وب سایت روزالیگودرز امور مربوط به تولید و انتشار خبر در رسانه ها را انجام خواهد داد.

وی در پایان اعلام کرد که اطلاعات این مراسم شامل زمان، مکان و برنامه های دقیق آن از طریق انتشار اخبار تکمیلی و پوستر مراسم در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین به زودی فراخوان دریافت خاطرات، عکس، مطلب و اسناد مرتبط با آیت الله بربرودی از طریق وب سایت شخصی ایشان به آدرس aghajamaal.ir منتشر خواهد شد تا علاقمندان به ایشان مطالب خود را ارسال و منتشر نمایند.

 

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز :مینا محمدی 

کارشناس تولید محتوا

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

استاد سید کمال الدین رضوی سید کمال الدین رضوی الیگودرزی

برگزاری یادبود مجازی درگذشت استاد سیدکمال الدین رضوی

درپی درگذشت استاد سیدکمال الدین رضوی، صفحه مراسم یادبود مجازی ایشان  ایجاد و از علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.