خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / احداث زائرسرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز

احداث زائرسرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان، با اشاره به طرح احداث زائر سرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن(ع) شهرستان الیگودرز، گفت: عملیات عمرانی این زائرسرا در مراحل پایانی قرار دارد.
مومد حسن محمدابن حسن الیگودرز

« مسلم رضایی پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: عملیات عمرانی احداث زائر سرای آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن(ع) درمراحل پایانی قرار دارد.
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان، بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران آستان مقدس امامزاده محمدبن حسن (ع) «کریم لرستان» و با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان الیگودرز، عملیات احداث این زائر سرا اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: این زائر سرا در زمینی با مساحت ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه، با ظرفیت ۱۶ باب اتاق و دو باب سوئیت در محدوده ضلع شرقی این بقعه متبرکه اجرا شده و در مراحل پایانی قرار دارد.
رضایی پور، بیان کرد: این طرح هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته های آتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی ابراز کرد: خاکی بودن ۳۷ کیلومتر از مسیر دسترسی، رانش بخش های از این مسیر بویژه در منطقه سه پلان و تخریب پایه های دو پل در محدوده پایانی این مسیر در اثر سیلاب فروردین ماه مشکلات زیادی برای تردد زائران و مجاوران بوجود آورده است.
آستان مقدس امامزاده صاحب کرامت حضرت محمدبن حسن (ع) از نوادگان کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهر الیگودرزقرار داشته و با وجود قرارگیری در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر دسترسی، در فصل تابستان میزبان خیل عظیم زائرانی از استان های مختلف و همجوار می باشد.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.