خانه / درباره الیگودرز / تاریخ الیگودرز / عرفا و اهل معرفت الیگودرز / آقاکمال رضوی بزرگ مرد فرهنگ و ادب الیگودرز به کرونا مبتلا شد

آقاکمال رضوی بزرگ مرد فرهنگ و ادب الیگودرز به کرونا مبتلا شد

قدرددانی استاد سیدمحمدرضا رضوی از سیل پیام های محبت آمیز همشهریان الیگودرزی و تلاش های کادر درمان بیمرستان شهید ولیان پس از بستری شدن بزرگ مرد فرهنگ و ادب الیگودرز

بزرگ مرد فرهنگ و ادب الیگودرز

زمانی که خبر بستری شدن آقا کمال رضوی یکی از استوانه فرهنگی شهرمان، در رسانه ها منتشر شد سیل پیام های محبت و مهر همشهریان و علاقمندانشان به سوی ایشان و خانواده محترمشان سرازیر گردید.

این دست های به دعا برخاسته شما مردم قدرشناس و تلاش تیم پزشکی و درمانی بیمارستان شهید ولیان بود که آرام آرام درد و بیماری را از جان استاد دور کرد.

درمان ها آنچنان موثر بود که ایشان را از بخش مراقبت های ویژه به بخش بستری انتقال دادند تا استاد عزیز ما در تعامل با خانواده هر چه سریعتر سلامت کامل خویش را بازیابد.

متاسفانه ابتلا به ویروس کرونا درمان های معمول را دچار وقفه کرد و باعث شد بدور از هرگونه ارتباطی مجددا آقا کمال در ای سی یو ی بیمارستان شهید ولیان تحت مداوا و مراقبت پزشکان و پرستاران قرار گیرد.

امروز این بزرگترین سرمایه فرهنگی شهر الیگودرز نیاز به توجه ویژه همه ما بخصوص مسئولین شهرمان دارد.

اقا کمال نزدیک به هفتاد سال از آغاز جوانی از مدیریت مدرسه نامجو تا همین اواخر همیشه و همه جا ، هرگاه احساس می کرده که می‌تواند قدمی در راه پیشبرد دانش فرهنگ و ادب شهرش بردارد از دل وجان به میدان آمده و صمیمانه قلم زده و قدم برداشته است .

او معلمی بوده که در کنار پنجاه سال تدریس و تعلیم انهم عاشقانه واز بن دندان در مقاطع مختلف آموزشی از دبستان تا دانشگاه در اکثر رخدادهای علمی فرهنگی شهرمان حاضر و ناظر بوده و مایه کسب اعتبار و آبروی برای شهرمان بوده است خلاصه کنم جناب آقا کمال رضوی سرمایه و ذخیره معنوی شهر ما است و حق بزرگی بر گردن دانش و فرهنگ و هنر و ادب شهر الیگودرز دارد.

امروز زمان آن است که برای حفظ این سرمایه گرانبها و زنده ی فرهنگی شهرمان ، اقدامات موثری انجام شود تا فردا انگشت حسرت به دندان نگیریم .

وقت تنگ است زمان آن است که مسئولین محترم شهر اعم از فرهنگی، درمانی و اداری به همراه تیم درمان و با حضور خانواده محترم آقاکمال روند درمان ایشان را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب و انجام دهند.

اینجانب طی تماسی که با استاد محمدرضا رضوی فرزند ارشد ایشان داشتم از تلاش های بی وقفه کادر درمان بیمارستان شهید ولیان و محبت های مردم و مسئولین شهر بسیار سپاسگزار بودند .
اینجانب هم از طرف خودم به عنوان کوچکترین شاگرد ایشان از همه ی عزیزان طلب یاری و همراهی دارم .
ضرورت حفظ سلامت ایشان حکم می کند که تلاش ها بیشتر شود. پیشنهاد می کنم جناب آقای محتشم رئیس فرهنگ دوست و فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محکمتر پای پیش نهند و این بار سنگین را به سر منزل مقصود برسانند.
برای همه ی بیماران بویژه استاد عزیزمان چشم وچراغ فرهنگ شهر الیگودرز شفای عاجل آرزو دارم.

منوچهر بسحاق
مدیر وب سایت روزالیگودرز

 

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

آیت الله دیار ما

آیت الله دیار ما گام دیگر در پاسداشت مشاهیر الیگودرز – آیت الله سید جمال بربرودی الیگودرزی

 آیت الله دیار ما عنوان یک کتاب و همچنین مراسم پاسداشت  مقام علمی،اجتماعی و سیاسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.