خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / تاکید نماینده الیگودرز بر تسریع در ساخت سدهای الیگودرز و احداث پست برق

تاکید نماینده الیگودرز بر تسریع در ساخت سدهای الیگودرز و احداث پست برق

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی آبرسانی به روستاهای این شهرستان بر روند تسریع در ساخت سدهای حوزه الیگودرز تاکید کرد.

دکتر محمد خدا بخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،محمد خدابخشی در مراسم کلنگ زنی آبرسانی به روستاهای الیگودرز گفت: پرژه قمرود که در شهر الیگودرز اجرا شد به جهت آبرسانی به شهر قم، دلیجان و چند ده شهر دیگر بود که با اجرای آن سالانه ۱۸۱ میلیون متر مکعب آب برای استفاده آب شرب و صنعت این شهرها از استان انتقال می گردد.

وی افزود: در چند سالی که پروژه اجرا شد بخاطر کم آبی و بی آبی خیلی از روستاهها خالی از سکنه شدند و نارضایتی زیادی در بین مردم الیگودرزمخصوصاً روستاهها شکل گرفت پیگیریهای زیادی در چندسال مسئولیت برای احقاق حق روستاهای الیگودرز آغاز نمودیم و توافق کردیم که برای روستاهای مسیر طرح،  اقدامات قابل توجهی صورت گیرد.

خدابخشی با بیان اینکه برای تکمیل و ساخت سدها در گذشته پیگیری نشده اظهار داشت:بهمین دلیل در آن مقاطع خیلی از ساکنان به شهر الیگودرز و سایر استانها مهاجرت کردند و این مهاجرت باعث شد درصد جمعیت در مناطق حاشیه نشین الیگودرز بشدت افزایش یابد و باعث بروز آسیب های اجتماعی بدلیل نبود کار و اشتغال برای مردم شود.

تاکید بر تسریع در ساخت سدهای الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه وزارت نیرو به خاطر کلنگ زنی آبرسانی به روستاها و همچنین تقاضا به جهت تسریع در روند ساخت ، گریزی به سایر مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود زد و تصریح کرد: سد دهجانی مطالعاتش تکمیل شده و تقاضای پیگیری جهت اختصاص ردیف ملی داریم سد هایی که مطالعات آنها تکمیل نشده مانند: قشلاق، دارسفید و سایر سدهایی که نیاز مردم برای پیشرفت کشاورزی منطقه است بطور جدی خواهان تکمیل روند مطالعات آنها هستیم.

محمد خدابخشی توسعه زیرساختهای صنعت برق را برای پیشرفت و توسعه صنعتی شهرستان مهم بیان کرد و افزود:امکانات صنعت برق موجود در الیگودرز برای توسعه کفایت نمی کند بنابراین باتوجه به عبور خط ۴۰۰ کیلوولت برق از شرق الیگودرز ،خواستار احداث و راه اندازی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شهرستان در اسرع وقت هستیم تا کمبود زیرساختهای توسعه شهرستان در حوزه برق نیز جبران شود.

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : مینا محمدی

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.