خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / جشن رهایی ۴۰ نفر از مددجویان زندان الیگودرز از بند اعتیاد

جشن رهایی ۴۰ نفر از مددجویان زندان الیگودرز از بند اعتیاد

با تلاش کارکنان مجموعه زندان الیگودرز و همت و پشتکار مددجویان و توکل بر خداوند یکتا تعداد قریب به ۴۰ نفر از مددجویان پس از رهایی از دست اهریمن اعتیاد جشن پاک زیستن را در زندان برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای لرستان روز چهارشنبه مورخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ زندان الیگودرز روز متفاوتی را تجربه کرد.

بنا به همین گزارش با برنامه ریزی های لازم در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و همچنین پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ((نجات معتاد , نجات جامعه است))دست اندرکاران اداره زندان الیگودرز به این شعار جامه عمل پوشاندند و با کار و تلاش مجموعه و همت و پشتکار مددجویان و توکل بر خداوند یکتا تعداد قریب به ۴۰ نفر از مددجویان پس از رهایی از دست اهریمن اعتیاد جشن پاک زیستن را در حضور مسئولین زندان و صالحی دادستان الیگودرز که مهمان ویژه این جشن بود برگزار کردند.

سرلک رئیس زندان الیگودرز ضمن خیر مقدم به دادستان و تقدیر از همت والای مددجویان بیان کرد : برنامه ترک زندانیان معتاد در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی صورت گرفته و زندانیان مشتاق بدون کوچکترین اصرار و یا فشاری در این کمپین عضو شدند.

سرلک تصریح کرد : در طول دوره درمان, بیماران معتاد از سوی بهداری زندان مرتب کنترل شده و از آنها تست های مربوطه اخذ میشود که به لطف خدا و با توجه به اینکه برنامه با اراده شخص بیمار صورت می گیرد با کمترین مشکل در حال پیشروی و ترغیب سایر زندانیان است.

وی افزود : بنا داریم با حمایت , تشویق و راهکارهای مناسب این کمپین را تا رهایی همه بیماران معتاد ادامه دهیم , باشد که خداوند ما را در این راه یاری نماید.

در ادامه صالحی دادستان الیگودرز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و مجموعه کارکنان زندان الیگودرز به زندانیانِ این کمپین قول داد در راه نیل به این هدف بزرگ مساعدتهای چشمگیری در امر مرخصی ,عفو و تخفیف مجازاتها صورت خواهد گرفت تا به یاری خداوند این راه برای همه بیماران هموارتر شود .

در آخر توسط سرلک و صالحی به زندانیان لوح تقدیری به رسم یادبود اهداء شد.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.