خانه / یادداشت / فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ و فرصتی برای زنان الیگودرز

فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ و فرصتی برای زنان الیگودرز

دعوت فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ ، از پژوهشگران و اساتید در برخی رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

دعوت فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ

در متن منتشر شده از بانوان پژوهشگر و اساتید مراکز علمی و دانشگاهی برای همکاری دعوت به عمل آمده است. وب سایت روزالیگودرز ضمن تبریک انتشار فصلنامه، برای دست اندرکاران اندیشمند آن آرزوی موفقیت و بهروزی را دارد.

با هدف اطلاع رسانی به کلیه زنان بویژه  زنان الیگودرزی متن اطلاعیه به همراه لینک وب سایت فصلنامه در زیر آمده است:

متن اطلاعیه فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ

یکی از مهمترین هدفهای مطالعه و نگارش تاریخ بازیابی حافظه جمعی است، این که انسانها تا چه حد به گذشته خود دسترسی داشته باشند ارتباط تنگاتنگی با جایگاه آنان در تقسیمات عمودی قدرت در جامعه (جنسیت، طبقه و ملیت) دارد و نقش تعیین کننده اى در ارتقاء آگاهی ایفا میکند.

کاهش نقش زنان به ویژه درحکمرانی، اقتصاد، سیاست، قانونگذاری، نظامات دولتی، کشورداری و… موجب گسست حافظه تاریخی گردیده است.

در راستای ارتقاء جایگاه زنان سرزمینمان فصلنامه علمی-تخصصی پژواک زنان در تاریخ به سردبیری خانم دکتر منصوره اتحادیه و صاحب امتیازی و مدیر مسئولی خانم دکتر فائزه توکلی و مدیریت اجرایی خانم ندا رسولی، با رویکرد بین رشته اى مجوز انتشار گرفته است.

بدینوسیله برای ارسال مقاله از پژوهشگران و اساتید محترم در زمینه و رشته هاى مختلف از جمله: تاریخ ، جامعه شناسى ، روانشناسی، زبانشناسی، اقتصاد ، سیاست ، مردم شناسى، ارتباطات، ادیان، توسعه، کارآفرینی، فرهنگ و هنر، مطالعات زنان و سایر زمینه هاى مرتبط دعوت به عمل میآورد تا با توجه به شیوه نامه ارسال مقالات که در وبسایت فصلنامه موجود است ما را در انجام این مهم یاری نمایید .

توضیحات وب سایت فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ

فصلنامه «پژواک زنان در تاریخ »با رویکرد علمی پژوهى و تخصصی به زنان و جایگاه انان از دوره هاى گذشته تا دوره تاریخ معاصر می پردازد . صدای زنان در تاریخ بسیار کم شنیده شده و پژواک آنان در متون نوشتاری و گفتاری بسیار کمرنگ بوده و در اغلب موارد نارسا بوده است .

فصلنامه «پژواک زنان در تاریخ »با رویکرد پژوهشی با استفاده از نظرات و آرای مورخین ،جامعه شناسان ،زبان شناسان و مردم شناسان ، روانشناسان و محققین تاریخ شفاهی به واکاوی گفتمانهاى زنان از لابلای اسناد متون کهن تا آرشیوهای نویافته و شاهدان عینى به موشکافی جایگاه و کنش هاى انان در رویدادها و تحولات پرداخته است تا افق و اندیشه های نو و صداهای پنهان و ناشنیده زنان نمودار شود ، با این امید که زنان این بن مایه های زایندگی در مسیر رشد و نوزایی تحولاتی بس شگرف را در تاریخ رقم زنند ، به امید آن روز.

راهنمای تنظیم مقالات برای فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ

همه ی اندیشمندان و پژوهشگران گرامی بویژه بانوان محترم می توانند مقالات خود را به ایمیل فصلنامه ارسال نمایند. پیش از آن پیشنهاد می گردد که راهنمای تنظیم مقالات را از وب سایت فصلنامه دریافت نموده و بر اساس آن اقدام نمایند.

راهنمای ارسال مقاله به فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ

در بخشی از راهنمای ارسال مقاله آمده است:

راهنمای تنظیم مقالات الف. نکات عمومی مقاله‌های ارسالی قبلاً در نشریه دیگر یا مجموعه مقالات همایش‌ها چاپ و یا همزمان برای مجله دیگری ارسال نشده باشند. فصلنامه آرشیو ملی، شیوه‌نامه APA را به عنوان روش ارجاع‌دهی و کتابنامه‌نویسی اتخاذ کرده است. از نویسندگان محترم درخواست می‌شود، از روش …

برای ادامه مطالعه راهنمای ارسال مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید:

راهنمای ارسال مقاله به فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ 

🔺🔺آدرس وب سایت :

فصلنامه پژواک زنان

🔺🔺ایمیل:
‏pezhvakzanan[at]gmail.com

 

وب سایت روزالیگودرز ضمن آرزوی مجدد موفقیت برای دست اندرکاران فصلنامه علمی تخصصی پژواک زنان در تاریخ، از بانوان الیگودرزی انتظار دارد که به طور موثر با این فصلنامه همکاری و از مطالب آن استفاده نمایند.

 

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان شعر و پهنه ادبیات

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان پهنه ادبیات – مصطفی عباسی

ولی الله شاهسواری ستاره فروزان شعر و پهنه ادبیات است و هر کس که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.