ماموریت رعـد الیگودرز

لوگو موسسسه نیکوکاری رعد الیگودرز ماموریت رعد الیگودرز

ماموریت رعد الیگودرز در جهت ارائه خدمت صادقانه به معلولین، توانمندسازی آنها و نمایش این توانمندی به جامعه می باشد. خیرین و هیات امنای موسسسه نیکوکاری رعد الیگودرز با اهداف پیش گفته این بیانیه را تهیه و سرلوحه کار خود قرار داده است.

بیانیه ماموریت رعد الیگودرز

حمـایت در بحث اشتغال مـعلولین در ایران از کارآمدترین موضوعات توانبخشی حرفه ای و اجتماعی معلولان محسوب شده و این موسسه می کوشد تا با دریافت مشارکت معنوی، مالی و فکری نیکوکاران و صـاحبان طـرح و ایده، قـدمهای موثری در این زمـینه بر دارد.

این مــوسسـه با دریــافت ســرمایه های مــردمی در کاهـــش نرخ بـیکاری، پــیشگیری از مـعلولـیت،  اطلاع رسانی و آمـوزش به معلولین فعالیت می نماید.

مـوسسه نیکوکاری رعـد الیگودرز حـامی استـوار  معلولین جسمی حرکتی  می باشد و در این مسیر  نه تنها به تکریم تـوانمندیهای مـعلولین می پردازد  بلکه، انـدیشه والای باور تـوانمندی آنها را به اقشار جامعه نیز ترویج می دهـد.

صداقت، شـفافیت،  پاسخگویی، قدرشناسی ممتازترین ارزش های رعـد الیگودرز بوده و تـوجه به بـهبود و تـغییرات  مـوثر  همراه با  برنامه ریزی و استراتژی معین، رویه جاری این موسسه می باشد .

درباره ی manager roozaligudarz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.