خانه / درباره الیگودرز / سمن ها و خیریه های الیگودرز / خیریه طاها الیگودرز / کمپین عید تا عید موسسه خیریه طاها الیگودرز برای تکمیل مرکز نگهداری گل نرگس

کمپین عید تا عید موسسه خیریه طاها الیگودرز برای تکمیل مرکز نگهداری گل نرگس

نخستین خانه کوچک توانبخشی و نگهداری دختران کم توان ذهنی که دچار آسیب های جزیی هستند با عنوان  مرکز نگهداری گل نرگس در سطح شهر الیگودرز در حال ساخت است.

منوچهر بسحاق مدیر کمپین عید تا عید موسسه خیریه طاها به خبرنگار روزالیگودرز گفت: این کمپین برای اطلاع رسانی به خیرین و مردم عزیز استان لرستان و شهرستان الیگودرز در خصوص چرایی تشکیل مرکز نگهداری گل نرگس و درخواست کمک برای تکمیل آن راه اندازی شده است.

مرکز نگهداری گل نرگس

مدیر وب سایت موسسه خیریه طاها با بیان اینکه لازم است که در مراکز نگهداری معلولین، به میزان آسیب افراد برای با هم زیستن توجه شود اظهار داشت: موسسه خیریه طاها تعدادی از فرشتگان تحت پوشش خود را که آسیب زهنی کمتری دارند را در مرکزی جداگانه و استیجاری در سطح شهر نگهداری می کند.

وی اظهار داشت که لازم است که برای این گروه از معلولین که با درمان احتمال بازگشت آنان به جامعه وجود دارد مکان دائمی تدارک گردد. در همین رابطه خانواده خیر محترم زنده یاد حاج سید علی امامی و برادران که از نیکنامان شهر الیگودرز هستند به وصیت مرحوم پدرشان زمینی را به ساخت ساختمان دائمی مرکز اختصاص دادند.

مرکز نگهداری گل نرگس الیگودرز

مدیر کمپین عید تا عید موسسه خیریه طاها یادآور شد که ساختمان مرکز در زمین اهدایی در حال ساخت بوده و به مراحل پایانی نزدیک است و اظهار امیدواری کرد که با همت خیرین بزرگوار بتوانیم ساخت بنا را هر چه زودتر به پایان برسانیم.

 

مدیر جذب مشارکت فضای مجازی خیریه طاها اعلام کرد در روز عید قربان آدرس وب سایت کمپین به طور گسترده اطلاع رسانی خواهد شد و از مردم خیر و نیکوکار لرستان در هر کجا که هستند تقاضا کرد که کمک های خود را به موسسه خیریه طاها اهدا نمایند.

مرکز نگهداری گل نرگس طاها الیگودرز

منوچهر بسحاق مدیر وب سایت روزالیگودرز، با تبریک عید قربان به عموم مسلمین،  همچنین از تمامی کسانی که به مناسبت عید قربان نذری را اهدا می کنند درخواست کرد که این نذورات را هم می توانند در اختیار موسسه خیریه طاها قرار دهند. در

در پایان ایشان روشهای کمک به موسسه خیریه طاها را به شرح زیر اعلام کرد:

 

  • پرداخت نقدی به حساب موسسه خیریه طاها : ۲۲۴۵۰۰۵۰۵ بانک ملت
  • پرداخت نقدی به کارت موسسه خیریه طاها : ۶۱۰۴۳۳۷۹۷۷۶۳۹۰۲۸
  • کد دستوری موبایل: #۹۹*۲۰۲۲*۱*۶۶۵۵*

مرکز نگهداری گل نرگس خیریه طاها الیگودرز

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.