سایت تحلیلی خبری روز الیگودرز

با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

با حضور سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از مدیران فرهنگی کشور و تهران شمع تولد هنرمندان بهمن ماهی روشن شد

جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه ـ دوشنبه ـ ۲۵ بهمن ماه در مجموعه باغ زیبا با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و نرگس معدنی‌پور (ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
هنرمندان پیشکسوت سید عباس عظیمی

جمال شورجه ، ناصر ممدوح ، بهزاد فراهانی ، فهیمه رحیم نیا ، سهیلا مهرعلی ، نبی اله حاجیان پور، امیراحمد فلسفی ،منوچهر موغاری ، حجت اله اسدی ، قباد شیوا ، بهمن عبدی ، رضا بانگیز ، سیداحمد قائم مقامی دبیرالملکی ، محبوب عارفی ، داود دانشور وجدانی ، ملیح ناصری ، رضا بنفشه خواه ، مسعود حبیبی ، ناصر آقایی ، محمدعلی ساربان ، اردشیر صالح پور ، ابراهیم نباتی ، جواد زیتونی ، عباس مستوفی الممالکی ، مجید مظفری ، قربانعلی اجلی ، اکبر زنجانپور ، مسعود لقاء ، حسینعلی پرستار و … از هنرمندان بهمن ماهی حاضر در مراسم بودند .

در این مراسم محمود سالاری – معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن خیر مقدم و تبریک تولد هنرمندان پیشکسوت از حضور در جمع آنان ابراز خوشحالی کرد و با خواندن ابیاتی از حافظ و تبریک  میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر ، روزهای بهتری را برای هنرمندان آرزو کرد .

سید عباس عظیمی-مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت- ضمن عرض خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از خوشحالی حضور مجدد خود در جمع خانواده هنرمندان پیشکسوت گفت .

عظیمی در ابتدای سخنان  خود از حضور جمال شورجه و محمد ساربان در مراسم گفت : این دو استاد عزیز مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و حضورشان در این مراسم ارزشمند و جای خوشحالی است.

همچنین مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به ویروس کرونا گفت :نزدیک به دوسال است که جهان درگیر این بیماری  است و متعاقبا موسسه نیز از شر این ویروس در امان نبود و داغهای بزرگی بر دل‌هایمان مانده است که لازم است یادی کنیم از اعضای آسمانی موسسه .

وی در ادامه با اشاره به بیماری بعضی از پیشکسوتان گفت : در این روز خوب از شما خواهش میکنم تا با دعای خیرتان و انرژی خوبتان برای استادان اکبر ساعتچی ، اسفندیار قره باغی ، فردوس کاویانی ، عباس مشهدی زاده ، اسماعیل نیک بخت زاویه  علی نعمتی ، حسین عطارچیان ، مرتضی صادقی‌افجه و … دعا کنید ، تا با لطف خدا  زودتر بیماری را شکست بدهند و به جمع و محفل هنری در موسسه برگردند.

او ابراز امیدواری کرد که تعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با شهرداری تهران به حداکثر ظرفیت خودش برسد و اضافه کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت یک سرمایه بزرگ دارد و آن هم وجود هزار هنرمند پیشکسوت و طراز اول است که بیش از ۷۰ درصد آنان در شهر تهران سکونت دارند و استفاده از این ظرفیت بی انتها برای شهر تهران سرمایه ای عظیم  خواهد بود.

برای مشاهده ادامه مطلب و تصاویر مراسم کلک کنید 

منبع : وب سایت موسسه هنرمندان پیشکسوت

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق