خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / وبینارهای هفتگی دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرزو چرایی آن

وبینارهای هفتگی دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرزو چرایی آن

وبینارهای هفتگی دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرز ابتکار بسیار جالبی است که می تواند علاوه بر شنیدن صدای مردم، گسترش فضای فناوری اطلاعات را در پی داشته و در رفع مشکلات و توسعه شهرستان موثر باشد.

پس از گذشت چندین ماه از برگزاری این وبینارها مطلبی تحت عنوان وبینارهای هفتگی و چرایی آن به شرح ذیل توسط پایگاه اطلاع رسانى دکتر محمد خدابخشی نماینده محترم شهرستان الیگودرز منتشر شده است.

انتشار این مطلب علاوه بر معرفی این اقدام، مخاطبین بیشتری را به پیوستن به این روش ارتباطی ترغیب خواهد کرد تا از این روش با اقدامات نماینده خویش آشنا شوند.

وب سایت روزالیگودرز با هدف اطلاع رسانی به عموم مردم متن دریافتی را عیناً منتشر و برای نماینده محترم شهرمان آرزوی توفیق هر چه بیشتر را داریم.

وبینارهای هفتگی دکتر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز

وبینارهای هفتگی دکتر محمد خدابخشی و چرایی آن

🔸 به استحضار همشهریان گرامی می رساند چندین ماه است که وبینارهایی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان الیگودرز هر هفته سه شنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مسئولین شهرستان، استان و به تناسب موضوع مسئولینی در سطح ملی با حضور تعدادی از همشهریان علاقمند، رسانه هایی از استان و شهرستان الیگودرز برگزار میگردد. در این نوشتار به اختصار علت برگزاری این وبینارها خدمت همشهریان عزیز و ارجمند تقدیم می گردد.

🔹 -لزوم حفظ سلامت همشهریان : شیوع کرونا محدودیت هایی برای برگزاری جلسات حضوری ایجاد کرده است. لذا به منظور توجه به سلامت مردم و ضرورت پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان وبینارهایی به صورت مستمر و هفتگی برگزار می شود.

🔹 -صرفه جویی در وقت: مسئولینی که در وبینار شرکت می کنند بعضاً چند صد کیلومتر با هم فاصله دارند اما در بستر فضای مجازی و با برگزاری وبینار بُعد مسافت حذف و در وقت صرفه جویی می شود.

🔹 -پیگیری مستمر امورات مردم: با توجه به اهمیت موضوعات مختلف شهرستان و پیگیری های مردم هر هفته یک موضوع به صورت تخصصی بررسی می شود.

🔹 -در دسترس قرار دادن مسئولین در سطوح مختلف شهرستان، استان و ملی برای مردم: یکی از گلایه های همیشگی مردم عدم دسترسی به مسئولین در سطوح مختلف بوده که با این اقدام، مسئولین در سطوح مختلف در دسترس مردم قرار می گیرند و دیوار بین مردم و مسئولین برداشته می شود.

🔹 -مکلف نمودن مسئولین به پاسخگویی: از آنجایی که در این وبینار ها مسئولین با آمادگی قبلی در جلسه حضور پیدا می کنند وموضوع قبلاً به آنها اطلاع داده شده است، از چند هفته قبل فرصت پیگیری موضوع و ارائه گزارش به مردم و بیان موضوع و ارائه راهکار مناسب را خواهند داشت. روند حل مشکل نیز بررسی می شود.

🔹 -تسریع در اجرای طرح ها: با توجه به دریافت گزارش عملکرد از مسئولین، موضوعات به طور مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می شوند و درنتیجه سرعت انجام کارها بالاتر خواهد رفت.

🔹 -پیگیری موضوعات عام المنفعه: موضوعاتی که برای همه مردم دغدغه ی می باشد مورد بررسی قرار می گیرد.

🔹 -فراهم کردن ایفای نقش هر همشهری یک مشاور برای نماینده به جای حلقه بسته مشاورین؛
هدف نماینده استفاده از نظرات تک تک همشهریان برای توسعه شهرستان است و در اینجا امکان حضور افراد دغدغه مند و بیان نظراتشان فراهم می شود.

🔸 امید است ماحصل این وبینارها در کنار جلسات حضوری بتواند موجبات رضایتمندی همشهریان و توسعه شهرستان را فراهم نماید.

🔻 آدرس وبینارهای هفتگی:

http://skyroom.online/ch/mkh14/motavazen

✅ پایگاه اطلاع رسانى محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

▫️ تلگرام:

https://telegram.me/DrMkhbakhshi

▫️اینستاگرام:

https://www.instagram.com/dr_m.khodabakhshi
🔹️

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : رژان بسحاق

دانشجوی کارشناسی حقوق

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.