خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / کلنگ یک مدرسه در الیگودرز به همت خیر مدرسه‌ساز به زمین زده شد

کلنگ یک مدرسه در الیگودرز به همت خیر مدرسه‌ساز به زمین زده شد

الیگودرز- یک مدرسه ۶ کلاسه در الیگودرز به همت «جلال عباسی» خیر مدرسه‌ساز و با صرف اعتبار ۲.۸ میلیارد ریالی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک باب مدرسه ۶ کلاسه در الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط جلال عباسی خیر مدرسه ساز ساخته خواهد شد.

در مراسمی با حضور جلال عباسی خیر مدرسه ساز،  خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، کشکولی فرماندار الیگودرز، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان، خرم آبادی معاونت مشارکت های مردمی نوسازی مدارس لرستان، زلقی مدیر آموزش و پرورش الیگودرز، شمس مسئول نمایندگی نوسازی مدارس در شهرستان های ازنا و الیگودرز و جمعی از مسئولین استانی، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه الیگودرز به زمین زده شد.

علی محمد رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان در این مراسم گفت: خوشبختانه با وجود خیرین مدرسه ساز، وضعیت فضاهای آموزشی ما هر روز با روز پیش متفاوت است و روند آن رو به رشد است.

وی افزود: با کمک خیرین مدرسه ساز،  ۳۵ مدرسه با ۱۷۹ کلاس درس در سطح استان در دست ساخت است و ۲۷ مدرسه با ۲۰۲ کلاس درس نیز توسط این خیرین ارجمند در دست تعمیر است.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در توسعه پایدار هر جامعه، آموزش و پرورش رکن اصلی و اساسی است و برای آموزش صحیح و درست، فضای آموزشی ایمن، زیبا و مستحکم حائز اهمیت فراوانی است.

وی تصریح کرد: از همه خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان به سبب اهتمام به امر مقدس مدرسه سازی صمیمانه سپاسگزارم و تقاضا دارم در خصوص ایجاد فضاهای آموزشی جدید،  نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه شهرستان الیگودرز داشته باشند.

بر اساس این گزارش، این واحد آموزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر مربع و با زیر بنای آموزشی ۸۷۷ متر توسط جلال عباسی خیر مدرسه ساز با تقبل ۱۰۰ درصدی هزینه آن در ۱۲ ماه ساخته خواهد شد.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.