خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع و گرامیداشت امیر غضنفر آذرفر

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع و گرامیداشت امیر غضنفر آذرفر

مراسم تشییع امیر «غضنفر آذرفر» در اصفهان برگزار می‌شود.
امیر میهن‌دوست از برگزاری مراسم تشییع امیر «غضنفر آذرفر» در روز سه‌شنبه در اصفهان خبر داد. 

زمان تشییع امیر غضنفر آذرفر وب سایت روزالیگودرز

 

به گزارش روزالیگودرز امیر سرتیپ دوم ستاد «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با تسلیت درگذشت امیر سرتیپ «غضنفر آذر» اظهار داشت: این فرمانده غیور ارتش سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدت کرد تا جاییکه فاتح حاج عمران لقب گرفت.

وی ادامه داد: مراسم تشییع امیر «غضنفر آذرفر» در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن در اصفهان از مرکز آموزش توپخانه ‌‌و موشک‌های شهید صیاد شیرازی اصفهان برگزار می‌شود و سپس پیکر این فرمانده ارتش در قطعه ایثارگران باغ رضوان خاکسپاری خواهد شد.

امیر میهن‌دوست اضافه کرد: قبل از تشییع مراسمی در مرکز آموزش شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود و سخنران این مراسم امیر «ناصر آراسته» رییس هیئت معارف جنگ  خواهد بود.

وی بیان داشت: همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت این فرمانده غیور ارتش بعد از ظهر سه‌شنبه در  مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک ولیعصر (عج) از ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری خاطر نشان کرد: امیر آذرفر فرماندهی ولایتمدار، شجاع و توانمند بود که آمادگی خود را در دفاع از کیان اسلامی و تمامیت ارضی در سالهای دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشت.

وی گفت: امیر آذرفر در طول تحصیل به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط داشت و با درجه عالی دوره‌های آموزش تکمیلی ارتش، دوره مقدماتی، دوره هوابرد، تکاوری و همچنین دوره جنگ‌های ویژه (کلاه‌سبزهای ایران) را پشت سر گذاشت و در  دوران دفاع مقدس از فرماندهان نیروی زمینی ارتش بود.

امیر میهن‌دوست ادامه داد: امیر آذرفر فرماندهی لشکر ۶۴ ارومیه، لشکر ۲۸ پیاده کردستان، لشکر ۳۰ پیاده گرگان و قرارگاه منطقه‌ای غرب در کارنامه خود داشت و در عملیات‌های کربلای ۷، والفجر ۲ و والفجر ۴ حضوری فعال داشت و در سال ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در پادگان مریوان از ناحیه دو پا مجروح شد.

وی افزود: به دنبال پیروزی لشکر ۶۴ ارومیه در عملیات کربلای ۷ در اسفندماه ۱۳۶۶ امام خمینی (ره) به امیر آذرفر فرمودند؛ «آقای سرهنگ آذرفر، ما به مردان جنگی شما افتخار می‌کنیم و  برای پیروزی شما دعا می‌کنیم.»

همچنین مراسم گرامیداشت این امیر سرافراز وطن و فرزند دلیر ایل بختیاری در روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد جامع الیگودرز برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام/”

 

برای پیوستن به صفحه اینستاگرام روزالیگودرز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام روز الیگودرز

آماده سازی برای انتشار در وب سایت روزالیگودرز : خانم رژان بسحاق

 

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

جشن مهرگان یا مهرورزی

جشن مهرگان یا مهرورزی به قلم محمد بیات

جشن مهرگان یا مهرورزی یکی از جشن های باستانی ایرانیان است که از دهم تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.