خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / احداث فرودگاه الیگودرز و آغاز عملیات ۵ راهدارخانه

احداث فرودگاه الیگودرز و آغاز عملیات ۵ راهدارخانه

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: الیگودرز مستعد احداث فرودگاه است و احداث فرودگاه الیگودرز در دست پیگیری است

به گزارش روزالیگودرز به نقل از ایسنا منطقه لرستان، محمد خدابخشی در مراسم گازرسانی به شهر شول آباد و ۴۳روستای الیگودرز، اظهار کرد:
سه سال از دوره چهارساله نمایندگی مجلس شورای اسلامی سپری شده که در این مدت پیگیری‎های زیادی برای ایجاد زیرساخت‎ها در شهرستان الیگودرز انجام شده است.
وی تصریح کرد: شهرستان محرومی که در تمام مسائل زیرساختی براساس شاخص‎ها وضعیت آن از تمام شهرهای استان بدتر بود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم ززوماهرو موضوع گازرسانی بود که انتظار می‎رفت پیگیری کنیم و زمان زیادی برای این مسئله گذاشتیم.
خدابخشی اضافه کرد: طی سه سال‎گذشته بیش از ۵۰ روستای شهرستان گازرسانی شده است.
وی با اشاره به حمل و نقل جاده‎ای، افزود: محور خرم‎آباد به شول آباد برای ما مهم است که در خواست من از وزیر راه و شهرسازی ارتقا جاده الیگودرز- شول آباد -پیرامام و … است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: در حال حاضر ۴ راهدارخانه در شهرستان الیگودرز فعال بوده که مجوز ۵راهدارخانه دیگر گرفته شده، تامین اعتبار شده و عملیات آنها آغاز شده است.
خدابخشی بیان کرد: برای ایمن سازی محور الیگودرز به شول آباد برای پوشش تلفن همراه آن تلاش‎های زیادی انجام شده است.
وی با بیان اینکه برای سایر زیر ساخت‎ها نیز پیگیری‌های زیادی انجام شده است، افزود: اعتبار حمل و نقل ریلی در سال ۳میلیارد بود که در حال حاضر ۲۰ میلیارد است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: الیگودرز مستعد احداث فرودگاه است که مجوز آن گرفته شده و در مجلس مصوب شده و رئیس جمهور ابلاغ کرده است.

احداث فرودگاه الیگودرز انجام خواهد شد

خدابخشی اظهار کرد: الیگودرز جز شهرهای است که فرودگاه در آن احداث خواهد شد و دولت هزینه احداث فرودگاه الیگودرز را به عهده خواهد گرفت.
وی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان، گفت: تمام شاخص‎های بهداشتی در شهرستان ارتقا و بهبود داده شده و اورژانس هوایی که در الیگودرز راه‎اندازی شده که به مناطق ززوماهرو، صعب العبور و سایر مناطق خدمات ارائه می‎دهد هزینه هر پرواز آن زیاد است ولی ارائه خدمت به این مناطق محروم رایگان است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شو.رای اسلامی اظهار کرد:  مجوز  پروژه‎های مختلف اشتغال‎زایی نیز در شهرستان مانند کارخانه کاغذ سازی، پیست اسکی، مجتمع گردشگری حوضیان و کارخانه لاستیک سازی گرفته شده که در سه سال اخیر و در شرایط تحریم انجام شده که اتفاق بزرگی است.
خدابخشی با اشاره به پروژه قم‎رود، افزود: زیان‎های زیادی به مردم الیگودرز وارد کرد و ناراضی بودند که در حال حاضر از همین پروژه مجوز برداشت آب برای ۹۹روستابه جمعیت ۳۸هراز نفر گرفته شده است.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.