خانه / درباره الیگودرز / اخبار الیگودرز / اعتبارات جبران خسارت سیل در الیگودرز تخصیص نیافته است

اعتبارات جبران خسارت سیل در الیگودرز تخصیص نیافته است

الیگودرز- فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه سیل خسارت فراوانی به دو بخش «ذلقی» و «زز و ماهرو» این شهرستان زد، گفت: اعتبار جبران خسارت سیل در الیگودرز هنوز تخصیص نیافته است.

به گزارش روزالیگودرز و به نقل از  خبرگزاری مهر، حمید کشکولی در شورای اداری الیگودرز  اظهار داشت:

در حال حاضر پروژه مهم راه آهن سراسری در حال اجرا است، و یک پروژه دیگر که از سال قبل آغاز شده و خوزستان را به لرستان از منطقه ذلقی از طریق جاده مسجد سلیمان به لرستان متصل می‌کند در دستور کار است که اگر این هم انجام شود تحول مهمی در توسعه زیرساخت‌های منطقه است.

وی اظهار داشت این شهرستان ‬کریدور شرق به غرب است و با ۴ استان مهم کشور هم مرز است و این یک موقعیت ویژه برای الیگودرز است و باید از این پتانسیل استفاده کرد،

وی با بیان اینکه شهرستان الیگودرز حجم بالای مبادلات اقتصادی را دارد، صنایع ما با همه ظرفیت کار نمی‌کنند اما با همین میزان هم در حوزه صادرات آورده خوبی دارند، تصریح کرد: سال قبل و اوایل امسال بارش خوبی داشتیم، بالای ۱۶۰۰ میلی متر بارندگی را داشتیم و بیشترین بارش در منطقه ززو ماهرو و شهر شول آباد بود.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه البته بارش‌ها به زیرساخت‌های شهرستان خسارت زیادی وارد کرد، افزود: به همت مدیران دستگاه‌های اجرایی خوشبختانه توانستیم سیل را مدیریت کنیم.

خسارت سیل در الیگودرز

خسارت سیل در الیگودرز بویژه در دو بخش ذلقی و زز و ماهرو بسیار بالا بوده است. ۱۲۶۰ کیلومتر راه داریم که ۵۷ کیلومتر آن راه اصلی و مابقی روستایی و فرعی است؛ بارندگی‌ها خسارت زیادی به بخش ابنیه و راه‌ها، کشاورزی و شیلات ما وارد کرد.

کشکولی با اشاره به اینکه هنوز اعتباراتی برای جبران خسارات سیل تخصیص نیافته و روی کاغذ است، ادامه داد: راه اندازی دادگاه در بخش ززوماهرو خیلی کمک کرده به حل مسائل منطقه، پیگیریم و انتظار داریم بازهم پاسگاهی در منطقه ایجاد شود. وسعت منطقه زیاد است و با ۱۴۷ روستا می‌طلبد پاسگاه دیگری باشد.

وی یادآور شد: در بخش ذلقی هم به واسطه گستردگی بخش نیاز است دادگاه راه اندازی شود.

درباره ی manager roozaligudarz

همچنین ببینید

سازمان داوطلبان هلال احمر - الیگودرز

روز جهانی داوطلبان و دیدار با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور

به مناسبت روز جهانی داوطلبان جمعی از الیگودرزی های مقیم تهران با یعقوب سلیمانی دبیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.